Workshop - Sådan bygger du e-mail automations i Klaviyo - kun for Shoporama’er.

Fredag den 28. april

Oliver fra Poetype har indvilliget i at give en praktisk og helt igennem hands-on gennemgang af, hvordan du får sat de absolut vigtigste automation-flows op i Klaviyo. Det bliver så meget hands-on, at når du går hjem fra workshoppen, så har du opsat logikken for 3-5 automations, så du bare kan gå hjem og skrive indholdet til mailene og trykke start.

Normalt koster sådan en opsætning gennem Poetype 7.500 (ex moms), men nu får du altså muligheden for at komme igang for bare 2.000 DKK per shop (ved min. 10 deltagere). Er der flere end 10 der tilmelder sig ja så får du det endnu billigere (såfremt antallet overstiger 20, så er der behov for en ekstra mand)

Hvordan kommer det til at foregå?

  1. Du skal have en Shoporama shop, da workshoppen er skræddersyet til Shoporama
  2. Du skal have en Klaviyo konto (du kan godt være igang med at skifte)
  3. Du skal have forbundet Klaviyo med Shoporama, således at de almindelig events bliver tracket.
  4. Du møder op med din computer
  5. Oliver og en medspiller fra Poetype teamet viser dig hvordan man sætter automations op i Klaviyo
  6. Du får lov at udfordre Poetype folkene med spørgsmål og tekniske problemer mens de er der.
  7. Du går der fra og skal blot skrive indholdet og trykke start.

Hvor og hvornår når finder workshoppen sted?

For at alle har mulighed for at komme op at køre i Klaviyo og fået kontoen koblet op med Shoporama har vi fastsat en dato ca en måned fra i dag. Derfor vil workshoppen blive afholdt:

Fredag den 28. april 10-16 hos Poetype i Horsens

Tilmeld dig her

Du tilmelder dig ved at benytte linket ovenfor. Tilmelding er bindende og skal ske inden Freda d. 14 april, såfremt der ikke er 10 eller flere deltagere, så vil workshoppen blive aflyst.

Ikke en Klaviyo konto endnu?

Har du endnu ikke en Klaviyo opsætning og vil gerne igang inden workshoppen, så arbejder jeg på at strikke et webinar sammen, hvor der kan stilles spørgsmål til hvordan det virker, hvad der skal til og hvad du skal være opmærksom på.